چه به نوشیدن مبتلا به بیماری مرحله انتهایی کلیه (ESRD)
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD)، تقریبا در تمام بیماران نیاز به کنترل مصرف مایعات خود را، و آنها باید به دقت نوشیدنی سمت راست را انتخاب کنید. خب، چه چیزی را با بیماری کلیوی end-stage نوشیدن؟

وقتی کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون به درستی، کراتینین، اوره، پتاسیم، فسفر، و بسیاری دیگر از مواد زائد شیمیایی تجمع در بدن است. هنگامی که بیماران سعی می کنید برای توسعه یک برنامه رژیم غذایی سالم، باید از مصرف خود را از پروتئین، سدیم، پتاسیم، فسفر، چربی محدود، و غیره. از این نقطه، نوشیدنی های زیر خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه هستند.

1. سبزیجات تازه و نوشابه های میوه

سبزیجات و میوه های تازه حاوی ویتامین غنی و مواد معدنی است که می تواند ایمنی در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی افزایش برای مبارزه با بیماری خود بهتر است. با این حال، برخی از سبزیجات و میوه جات نیز سرشار از پتاسیم و فسفر هستند، به طوری که بیماران مبتلا به ESRD بهتر برخی از پتاسیم کم و در میوه فسفر کم و سبزیجات برای ساخت نوشابه را انتخاب کنید کرده بود.

2. آب خالص

آب خالص پاک کننده بهتر بدن است، زیرا می تواند کمک به پاک کردن بدن است. در مرحله نهایی، تولید ادرار معمولا کاهش می یابد، و بیماران به احتمال زیاد به از تورم و بالا فشار خون رنج می برند، بنابراین بیماران باید میزان مصرف مایعات خود نظارت داشته باشند.

3. شیر سویا

از آنجا که محصول لبنی سرشار از فسفر است، بیماران مبتلا به ESRD است که اغلب پیشنهاد برای کنترل مقدار مصرف محصولات لبنی از جمله شیر. در این مورد، بیماران کلیوی ممکن است به شیر جایگزین شیر سویا را انتخاب کنید. شیر سویا جایگزین خوبی برای مواد مغذی موجود در شیر است.

4. چای گیاهی

چای گیاهی از گیاهان طبیعی، که به تعدادی از خواص مانند کاهش فشار خون بالا، فراهم آوردن مواد مغذی برای بدن، از بین بردن تورم، و غیره یافت ساخته شده است. بیماران مبتلا به ESRD می تواند یک نوع از چای گیاهی هر روز به نوشیدن یک فنجان را انتخاب کنید.

نوشیدنی فوق برای بیماران مبتلا به بیماری مرحله نهایی مفید هستند. برای دریافت یک نوشیدنی مناسب در مورد وضعیت بیماری خود، لطفا پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1906.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD)، مبتلا به بیماری کلیوی end-stage (ESRD) درمان و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 891
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: